dual citizenship

Pemba Paradise

Zanzibar Diaspora

Mwanakwerekwe shops ad

ZanzibarNiKwetuStoreBanner

ZNK Patreon

Scrolling news

************ KARIBUNI..................Contact us for any breaking news or for any information at: znzkwetu@gmail.com. You can also fax us at: 1.801.289.7713......................KARIBUNI

Tuesday, January 9, 2018

Get a free airline ticket on your birthday. Here's how!

  • The offer is valid for the whole year.
If it is your birthday, an airline company wants to make it super special for you.

Skyjet is giving away free tickets for you to take a holiday during your birthday month in 2018.

Valid for the whole of 2018, you can take a trip to the exotic destinations of Siargao, Basco, Batanes, Boracay this year.

The promo code isn't available online, so for booking, you need to call 817-7000 or 863-1333. The few conditions the airline has imposed before offering you free tickets is that you must be accompanied by one full paying companion. Secondly, it should be a round trip and not a single trip. Thirdly, you just need to sign up on SkyJet Dash registration form online.

The point of origin of your trip should be from Manila or any of the SkyJet destinations.

Just make sure to get your reservation done at least 7 days prior to the departure date. That's all and enjoy your free flight.

For more details, check their website.

19 comments :

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hi my dears ... glad to meet u

    تیک بان سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما [airline tickets] ست که بلیط استاتبول و بلیط هواپیما لندن را می توانید به صورت بلیط چارتر از آن خریداری کنید.فرآیند خرید بلیط قطار اینترنتی تیک بان و تهیه بلیط اتویوس و حتا تهیه بلیط هواپیما خارجی به حدی آسان است که همه مسافران با دسترسی به اینترنت می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی آن را تهیه کنند. تیک بان بهترین سایت برای بررسی قیمت بلیط هواپیما داخلی و خارجی است.



    خرید آنلاین بلیط هواپیما

    بلیط استاتبول

    بلیط هواپیما لندن

    بلیط چارتر

    خرید بلیط قطار

    بلیط اتویوس

    بلیط هواپیما خارجی

    قیمت بلیط هواپیما داخلی

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete


  4. تعمیر مبل


    تعمیرات مبل

    انواع خدمات تعمیرات مبل
    تعمیر مبل کاری به صرفه برای هر فردی به حساب می آید و انجام آن برای تازه کردن و تغییر دکوراسیون منزل لازم است. استفاده طولانی از مبل باعث پاره شدن پارچه ی رویه , شکستن پایه ی مبل , خراب شدن روی دسته مبل , کثیفی مبل و خراب شدن فنر های آن میشود در واقع تعمیرات مبل نسبت به خرید آن بسیار مقرون به صرفه تر است اما برای تعمیر آن نیاز به متخصص است تا بسته به نوع مبل شما و مشکل آن به تعمیر آن بپردازد. تعمیر مبل نیز مانند سایر اثاث منزل دارای شرکت هایی می باشد که تمامی مشکل های مبل را رفع می کنند و شما به راحتی می توانید با مراجعه به شرکت های تعمیر مبل از تمامی خدمات آنها استفاده کنید.

    از جمله خدمات این شرکت ها در تعمیرات مبل می توان به رنگ کاری مبل , رویه کوبی مبل , برطرف کردن شکستگی های آن , تعمیر مبل با تعمیر کلاف مبل , تعویض اسفنج و پارچه ی رویه مبل , رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها , تعویض رویه مبل چرمی , تعمیر مبل راحتی و تعمیر فنر کشی مبل اشاره کرد. این شرکت ها با داشتن افرادی آموزش دیده و مجرب تمامی مشکلات مبل های شما را رفع می کند.

    تعمیرات مبل به تنهایی برای شما کاری دشوار است و نیازمند تجربه و دانش است پس بهتر است که مبل های خود را به این شرکت ها بسپارید تا بر اساس سلیقه و طراحی منزل تان تعمیرات را انجام دهند و مشکلتان را حل کنند.

    ReplyDelete
  5. یکی از بهترین گزینه ها برای اینکه مبلمان فرسوده خود را تعمیر کنید و از آن با طرح و رنگ دلخواه خود استفاده کنید، رویه کوبی مبل است. برای دسترسی به بهترین متخصص و مناسبترین قیمت رویه کوبی مبل ، از خدمات شرکت آنلاین کمک بگیرید.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. مشاوره سئو از مهم ترین ارکان هر بیزنسی است که می خواهد به فضای آنلاین ورود کند و باید در کنار خود یک مشاور سئو داشته باشد.

    ReplyDelete